سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه تصفیه هوا

این روزها همگی ما با بحرانِ آلودگی هوا در شهرهایی بزرگ چون تهران مواجه هستیم. عده بسیاری از سالمندان بیماری قلبی یا ریوی داشته که آلاینده موجود در محیط پیرامون سلامتیشان را تهدید می کند. بلی، متأسفانه این چالش در شهرهایی بزرگ ذهن مسئولان و تمامی افراد را به خود مغشوش نموده است. ما با راهنمای خرید تصفیه هوا به کنار شما آمده و تهیه این دستگاه را به شما پیشنهاد می کنیم.

پس با ما همراه شده و با نکات موجود در این زمینه آشنا بشوید. البته شما در صورت وجود سوالاتی بیشتر امکان تماس با ما در دماتجهیز را خواهید داشت.

دستگاه تصفیه هوا

بیان نکات مهم برای خرید دستگاه تصفیه هوا

ما به شما توصیه می کنیم، در راستای خرید این محصول حتماً به نکات بیان شده در قسمت زیر توجه داشته باشید!

  • خرید دستگاه متناسب با محیط
    به عنوانِ اولین نکته در دنیای پُر پیچ و خم راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا بایست به محیط پیرامون خود توجه بنمایید. مثل اینکه آیا شما قصدِ خرید این محصول برای خانه را دارید؟ یا می خواهید، از آن در اتومبیل خود بهره بگیرید. در واقع یک تصفیه هوای رومیزی برای فضاهایی بزرگ مثل اتاق نشیمن مناسب نخواهند بود. برعکس این مسئله هم صدق می کند! به گونه ای که یک تصفیه کننده هوای بزرگ برای اتاق خواب کوچک چندان جالب به نظر نمی رسد.
  • سبک است یا سنگین!
    انواعی از تصفیه کننده های سبک وزن و سنگین وزن در گستره بازار وجود دارد. برخی از آنها وزن کمی داشته و متحرک می باشند. نمونه های رومیزی کوچک ترین محسوب شده و شما می توانید، آنها را به راحتی جا به جا کنید. از سویی اگر که شما قصدِ استفاده از این دستگاه ها در محیط خانه یا محل کار را دارید، بایست به عنوانِ دومین نکته در راهنمای خرید تصفیه هوا به وزنش دقت کنید.
  • کارآیی فیلتر چگونه است!
    زمانی که شما هدف خود را از خرید این دستگاه مشخص کنید، دوّمین گام توجه به کارآیی خواهد بود. زیرا هریک از این محصولات کارآیی هایی متنوع دارا هستند. مثلاً برخی از آنها مخصوص زدودنِ بوی سیگار می باشند. بعضی ها برای حذفِ موی حیوانات بهترین گزینه می باشند
  • میزان صدای تولیدی توسط دستگاه تصفیه هوا!
    به عنوان نکته ی بعدی در راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا بایست به میزان صدای تولیدی به واسطه ی آن دقت کنید. چرا که دستگاه نامبرده همیشه در حال فعالیت بوده و می تواند، برای کودکان و حتی بزرگسالان صدای برخواسته از آن آزار دهنده باشد. اغلب آنها دارای فن هایی بوده که هوا را از فیلتر دریافت می کنند. این گروه صدایی تولید نمی کند.
    برای آنکه شما با دقت عمل بیشتری ارزیابی کنید، بایست نویز دستگاه را با مشخصات آن مطابقت دهید. اینگونه به پاسخ سوال خود خواهید رسید.
  • میزان انرژی موردنیاز!
    در راهنمای خرید تصفیه هوا به انرژی مصرفی می رسیم. هریک از دستگاه های برقی برای عملکرد مناسب به انرژی هم نیاز دارند. حال این دستگاه هم همیشه در حال فعالیت بوده و کار می کند. بنابراین شما باید نمونه ای را انتخاب کنید، که کمترین مقدار انرژی را مصرف می نماید. گزینه بعدی که به مصرف انرژی کمک خواهد کرد، حالت اکو می باشد. بدین حالت که دستگاه تا به زمان تشخیص آلاینده در محیط پیرامون کار نخواهد کرد.
  • سرعت فن!
    سرعت فن هم یک گزینه بسیار مهم در میانه های راهنمای خرید تصفیه هوا است. شما باید دستگاهی راانتخاب بنمایید، که فن موجود در آن محدوده ی بیشتری را پوشش می دهد. در غیر اینصورت دستگاه انتخابی تنها گستره ای کوچک از محیط را تمیز و مابقی به حال خود رها می شود.

انواع دستگاه تصفیه هوا

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود در دماتجهیز به بررسی نکات موجود در زمینه خرید دستگاه تصفیه هوا پرداختیم. اینکه شما باید در زمان خرید به نکاتی چون؛ وسعت محیط، وزن و کارآیی فیلتر، صدای تولیدی، مقدار انرژی مورد نیاز و... توجه کنید. در صورت توجه به راهنمای خرید تصفیه هوا مطمئن باشید، که یکی از بهترین ها را تهیه خواهید نمود. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این نوشتار از خود برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.